Growth
Marketing

Een alternatieve benadering van de traditionele marketing methodieken, waarbij we gebruik maken van data en om te bepalen met welke kanalen, activiteiten en experimenten we groei kunnen realiseren.

Met deze aanpak identificeren we groeimodellen voor merken met een visie en ondersteunen we hen bij het opschalen naar een volgende fase.

Data

Analyseer zowel kwalitatieve als kwantitatieve data om je ideale klantprofiel (ICP) te begrijpen en bottlenecks te identificeren. Gebruik frameworks om patronen en inzichten te onthullen die richting geven aan je groeistrategie.

Systematisch Innoveren

Op basis van de data identificeren we nieuwe groeikansen en activiteiten. Deze activiteiten prioriteren deze activiteiten zodat je begint met de low effort, high impact initiatieven, waarmee je in korte tijd maximale groei kunt realiseren.

Executie & Itereren

We voeren de hoogst geprioriteerde activiteiten zodat we starten met de low effort, high impact initiatieven, waarmee we in korte tijd maximale groei kunnen realiseren.

Leren & Opschalen

Leren van wat niet werkt en double down op de successen. In deze fase schalen we op naar de volgende fase.
Een greep uit de softwares die wij gebruiken

Nieuwsgierig wat we voor de groei van jouw onderneming kunnen betekenen?

Ontdek hoe we de uitdagingen van jouw merk identificeren en vervolgens passende activiteiten uitvoeren om jouw merk naar het volgende niveau te schalen.